ΓΝΩΜΗ

ΓΝΩΜΗ


¨΄Αγει δε προς το Φως την Αλήθειαν χρόνος" Μένανδρος

Μεταφέρει προς το φως την αλήθεια ο χρόνος
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Νότα Κυμοθόη "ΕΛ" Δοκίμιο




Νότα Κυμοθόη* "ΕΛ" Δοκίμιο

Αν στην καταγωγή του ο καθείς αναρωτηθεί τι σημαίνει αυτή η ρίζα, οπού τον ορίζει ως ύπαρξη, τότε ίσως έρθουν στο φως αλήθειες που έχουν κρυφτεί, για λόγους συμφέροντος άλλων...Αν αυτό το Ελ της αρχής Έλλην και Ελληνίς ή Ελληνίδα, όπως έγινε στην πορεία, σηματοδοτεί καταγωγή, τότε ας αναζητήσουμε στα όσα αρχεία υπάρχουν, αυτό το ιερό δέντρο ΕΛ, όπου ορίζει τις υπάρξεις μας, με γραφές, τις οποίες κάποιοι πήραν για να μη χρησιμοποιήσω τον όρο "καπηλεύτηκαν". Δηλαδή εμπορεύτηκαν ότι είχε σχέση με τους Ελ, εκμεταλλεύτηκαν εμπορικά ξεπουλώντας σε μικροεμπόριο συγγράμματα ή αντικείμενα ή εμπορεύτηκαν αξίες ιερών Δασκάλων, κάτι σαν αυτό που γίνεται τις Κυριακές στο Μοναστηράκι, ας πούμε. Κι αυτό, έγινε σε μια εποχή αλλαγών. Η εκμετάλλευση ιδεών και ιδανικών για ιδιοτελείς σκοπούς συνέβει σε παζάρια της Ανατολής, όπου η έννοια Ελ είχε σχέση με το Ελάμ. 
     Αλλά τι σημαίνει ΕΛΑΜ; Μήπως ΕΛ ΕΙΜΑΙ; Δηλαδή Έλλην Είμαι;
Μιλάμε για μια εποχή περί το 3.200 π.Χ. στην περιοχή της Νοτιοδυτικής Περσίας, όπου κατοικούσαν οι Ελ, δηλαδή ελληνικά φύλα ξεχασμένα σήμερα ή μάλλον συγχωνευμένα σε ιερές βίβλους άλλων. 

Και τι σχέση μπορεί να έχει αυτό το παραπλεύρως νόμισμα της εικόνα, οπού απεικονίζει την αρχαία Θεά Αθηνά των αρχαίων Ελλήνων και στην πίσω όψη αναγράφει ΕΛ;  Τα αρχικά του ονόματος της αρχαίας πόλης Ελάτεια των Λοκρών, που ήταν μια σπουδαία και πλούσια πόλη στην αρχαιότητα κι είχε δικό της νόμισμα. Αυτό της άνω εικόνας, που εικονίζει την Θεά Αθηνά ετοιμοπόλεμη. Οι κάτοικοι της περιοχής  αυτής, εξαφανίστηκαν από το χάρτη. Αλλά πριν εξαφανιστούν είχαν δημιουργήσει αποικίες στην Κάτω Ιταλία. Οι Λοκροί ήταν ένας ισχυρός αρχαίος λαός και ίσως να είχαν φτάσει έως και την περιοχή αυτήν στο αρχαίο ΕΛΑΜ, δηλαδή να υπήρχε αρχαία πόλη δική τους, των αρχαίων Λοκρών. Λέω ίσως (θέλει έρευνα). 

Ήταν δηλαδή, αυτοί οι άνθρωποι εκείνης της εποχής οι μακρινοί μας συγγενείς Ελ, που είχαν διασωθεί από τους κατακλυσμούς των ομοεθνών τους που καταποντίστηκαν στο Αιγαίο και βυθίστηκαν μαζί με την υπέροχη Κύπρο; Γιατί η περιοχή της αρχαίας Τιθύος η γνωστή Τιθορέα παραμένει ακόμα ως όνομα, στην περιοχή σήμερα της Φθιώτιδα, πλησίον δηλαδή της αρχαίας Ελάτειας, στην ανατολική πλευρά του Παρνασσού, για να θυμίζει τους ανθρώπους οπού έζησαν μετά από τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα  και ξεπετάχτηκαν μέσα από την λάσπη, όπως και η ονομασία Τιθρώνιο...

Η παρατήρησή μου και η μελέτη μου έχει να κάνει με μια μεγάλη ομοιότητα αναφοράς στη Μεγάλη Θεά, αυτήν, οπού λατρευόταν στην Κρήτη από τους Μινωίτες, δηλαδή στην γυναικεία Θεότητα που κρατά στα χέρια της φίδια.


Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου της Κρήτης, θαυμάζουμε τη Θεά της Κρήτης, τη Θεά της Γονιμότητας, όπως χαρακτηριστικά λέγεται. Μια αρχαία γυναικεία οντότητα της αρχαίας θρησκείας των Μινωιτών, όπου λάτρευαν και έκαναν αφιερώματα, παρακαλώντας την για να είναι οι άνθρωποι και ιδιαίτερα οι γυναίκες γόνιμες. Αλλά, αν οι αρχαιολόγοι και ιστορικοί έχουν τοποθετήσει αυτήν την περίοδο πολιτισμού αυτήν την εποχή με κέντρο την επιρροή του ισχυρού ανακτόρου με τον τίτλο Μίνωας, πως είναι δυνατόν να ξεφύτρωσε έτσι καταμεσής πελάγου;
Ο βυθισμένος πολιτισμός των Ελ μέσα στο Αιγαίο δεν έχει μελετηθεί!..
Αλλά έχουμε πολιτισμό της Λήμνου, πολιτισμό των Κυκλάδων, πολιτισμό της Κύπρου...
Και πως συνδέονται όλα μεταξύ τους, ενώ δεν μπορούν να συνδεθούν οι πολιτισμοί λαών που δεν βυθίστηκαν μέσα στα νερά, αλλά έχουν ομοιότητες μεταξύ τους;
Ο Δευκαλίων και η Πύρρα είχαν καταγωγή Ελ, δηλαδή ήταν Έλληνες σε μια προκατακλυσμιαία εποχή και διασώθηκαν από τον κατακλυσμό, στην περιοχή της αρχαίας Φθίας, σημερινής δηλαδή Φθιώτιδας. Δεν μπορούν να επιμένουν πως ανήκε η περιοχή στους Φωκείς, γιατί ήρθαν πολύ- πολύ αργότερα...
       Μια περιοχή που για λόγους σκοπιμότητας δεν έχει ερευνηθεί πολιτισμικά, παρά μόνον έχει λεηλατηθεί από παράνομες ανασκαφές και με το Νόμο Καλλικράτη πάει να ξεχαστεί μια λαμπρή προϊστορία και μετακατακλυσμιαία και με την οικονομική κρίση, σχεδόν πάει τελείως να ξεχαστεί και να σκεπαστεί από έναν φανατισμό θρησκευτικό και μια θρησκοληψία που σκεπάζει όλη σχεδόν την αρχαιότητα με εκκλησιές χτισμένες πάνω σε αρχαία ερείπια αρχαίων ελληνικών ναών κι αρχαιολογικών τόπων.  Άλλο θέμα η πίστις στο Χριστό κι άλλο θέμα η γνώση της ανθρώπινης πορείας και του πολιτισμού. Κι επειδή έχω παρατηρήσει ένα περίεργο μίσος για τον πολιτισμό και τις αρχέγονες ελληνικές ρίζες, επιτρέψτε μου να κάνω αυτήν την αναφορά. Και θα παρακαλέσω τους ιστορικούς ερευνητές να ερευνήσουν όλο αυτό το γεγονός και να πέσει αληθινό φως στο θέμα, παραμερίζοντας το θρησκευτικό φανατισμό κάποιων μισελλήνων.
Ίσως έφτασε η εποχή ν΄ ανιχνεύσουν οι μελετητές όλα εκείνα τα αρχεία και να κατανοήσει ο κάθε ενδιαφερόμενος την όλη αλήθεια.

Στο Μουσείο του Λούβρου, υπάρχει αυτή η αρχαία παράσταση της Αρχαίας Θεάς της Γονιμότητας από την Περσία. Μια αρχαία θεά που κρατά στα χέρια της ομφάλιους λώρους ή φίδια.
Πόσο αλήθεια μοιάζει με την ιδέα της Θεάς της Γονιμότητας στην αρχαία Κρήτη;
Η αρχαία Θεά, μιας μητριαρχικής κοινωνίας που ήρθε εποχή να σβήσει και ν΄ αντικατασταθεί με την πατριαρχική κοινωνία.
Πως είναι δυνατόν να μνημονεύονται μόνον άντρες ως ιεροί Δάσκαλοι και όχι γυναίκες;
Αν λοιπόν στην αρχαία εποχή όπου το Ελάμ στη Νοτιο-Δυτική Περσία καταπατήθηκε από πολέμους και καταστροφές κι όλα τα αρχαία ιερά κι εκεί καταστράφηκαν ταυτόχρονα με όλα τα ιερά που καταπατήθηκαν κι αντικαταστάθηκαν με ιερά άλλα όπου τον πρώτο λόγο είχαν άντρες ιερείς σε χώρους όπου πριν ήταν γυναίκες ιέρειες, βλέπουμε μια μεγάλη αλλαγή, η οποία ως τις ημέρες μας διατηρείται με μια πατριαρχική επικράτεια δύναμης, που με προβληματίζει, στην πολιτισμένη κοινωνία του 2017 μ.Χ.
Κι αν αναρωτηθεί κάποιος τι ήταν η Θεά Αθηνά, ας πούμε, θα δούμε πως συνεχώς σκεπάζεται η μνήμη της με την Παναγία, η οποία ως δύναμη χρησιμοποιείται από κάστες και ομάδες ανθρώπων που επιβάλλουν αρσενικό Θεό, ενώ χρησιμοποιούν τα αρχαία αρχέτυπα των Ελάμ, δίχως να λένε την όλη αλήθεια, πως ήταν των αρχαίων Ελ της περιοχής εκείνης.
Κι επειδή οι περισσότεροι δεν έχουν αναρωτηθεί για το Ποιοι ήταν οι Ιεροί Δάσκαλοι στην αρχαιότητα των αρχαίων Ελλήνων, οι οποίοι έκαναν θαύματα, θεράπευαν και ήταν λατρευτοί στις περιοχές όπου έζησαν, κυρίως στην Ανατολή, είναι καιρός να θυμηθείτε...
Γιατί, αν εκείνες οι ιερές μορφές των ανθρώπων κατόρθωσαν να φτάσουν στη θέωση σε μια αρχαία εποχή, είναι δυνατόν να έχουν χαθεί ως ενέργειες;
Πως είναι δυνατόν να έχει χαθεί η αλήθεια τους;
Ευχαριστούμε την έξυπνη ιδέα να υπάρχει σε όλα τα ιερά των χριστιανικών εκκλησιών η μορφή της Παναγίας Θεοτόκου εκεί ακριβώς στον κυφό χώρο του κάθε ιερού εκκλησίας, οπού τελούνται τα ιερά μυστήρια.


Βλέπουμε δηλαδή την αρχαία ενέργεια της αρχαίας Θεάς να υπάρχει και να διασώζεται με την τέλεση των ιερών μυστηρίων, στο πρόσωπο της Μαρίας Θεοτόκου Μητέρας του Χριστού. Ευχαριστούμε γι αυτήν την ωραία απεικόνιση, που μας δίνει το κλειδί της έρευνας για όλη την αλήθεια που έχει κρυφτεί.
Αν λοιπόν ερευνήσουμε όλη την αλήθεια σε αυτήν την μικρή περιοχή της Ανατολής, όπου υπήρχαν αρχαίες ελληνικές πόλεις και φυσικά λατρεία της αρχαίας Θεάς και αν προχωρήσουμε στην έρευνα στις γειτονικές περιοχές προς Νότο φτάνοντας ως την αρχαία Αίγυπτο, θα δούμε πως παντού λατρευόταν η αρχαία Θεά της Γονιμότητας.
Οι αρχαίοι Σουμέριοι την ονόμαζαν ΙΝΑΝΝΑ, αν δούμε τι σημαίνει αυτό το πρόθεμα ΙΝ το οποίο υπάρχει και στην αρχαία Σανσκριτική, θα βγουν στην επιφάνεια πολλές αλήθειες... Φυσικά στην παράσταση εδώ διακρίνονται λιοντάρια και κουκουβάγιες ως ιερά ζώα ή βαχανάδες ή ακόλουθοι της φτερωτής Θεάς της Γονιμότητας. Στοιχεία δηλαδή που υπάρχουν ως σύμβολα ιερά του Απόλλωνος Θεού του Φωτός των αρχαίων Ελλήνων και της Θεάς Αθηνάς των αρχαίων Ελλήνων.
Η φτερωτή Νίκη των αρχαίων Ελλήνων, ως αργότερα σύμβολο ιερό των φτερωτών όντων με την ονομασία Αγγέλων και Αρχαγγέλων σε μια περιοχή όπου οι Ελάμ, δηλαδή οι αρχαίοι Έλληνες μιας εποχής βυθισμένης σε σκοτάδι και καταπατημένη από όσους εκεί επικράτησαν αργότερα...


Και η παράσταση των Λακώνων έχει μια μεγάλη ομοιότητα με την αρχαία αυτή οντότητα, πλασμένη αργότερα με χαλκό σε αγγεία, για να διασώσει μια αρχαία μνήμη, μελέτης ιερών χώρων, για όσους πράγματι αναζητούν την αλήθεια, η οποία έχει Α΄Αρχή...
Γιατί, αν στη Σαμοθράκη όπου λατρεύονταν οι Μεγάλοι Θεοί, έχουν αποκεφαλίσει την αρχαία Νίκη, τη φτερωτή Θεά, αυτό δε σημαίνει πως η ενέργειά της έχει χαθεί. Η αποκεφάλιση είναι ίδια με την κάθε αποκεφάλιση αυτών οπού στις ημέρες μας λατρεύουν και τιμούν ως Άγίους. Αν λοιπόν η αλήθεια υπάρχει ως ενέργεια, θα συνεχίσει να υπάρχει, κι όποιος καταστρέφει ιερά για να χτίσει επάνω σε αυτά άλλα με άλλα ονόματα, θα έρθει εποχή, όπου κι αυτά θα καταστραφούν με τον ίδιο τρόπο, για να χτιστούν άλλα, άλλης εποχής που θα σηματοδοτεί όλη την Αλήθεια ενσωματωμένη!..
Αλήθεια οι σημερινοί νεοέλληνες με τους τρανταχτούς Πανεπιστημιακούς τίτλους, γνωρίζουν την αλήθεια για τους αρχαίους Μεγάλους Θεούς των Καβειρίων Μυστηρίων;
Πως είναι δυνατόν να καπηλεύονται την καταγωγή τους εξ΄ Ελλήνων όπως λένε πως είναι Έλληνες Υπήκοοι και να μη γράφουν την αλήθεια ή να μη επιτρέπουν από θέσης ισχύος οπού κατέχουν, να μη λέγεται επίσημα η αλήθεια;




Κι εδώ η αρχαία Θεά Ίσιδα ως Αφροδίτη...
Ποια ήταν η αρχαία Θεά Ίσιδα; Τι σχέση έχει με τα όσα ιερά έχουν αναρτηθεί στην αρχαία Αίγυπτο αλλά και στην Ανατολή προς τιμή της;
Η αρχαία Θεά Ίσιδα ως Θεά Δήμητρα...έτσι όπως ταυτίστηκε σε μια εποχή όπου άλλαζαν τα ιερά, απ΄ όσους είχαν ελλειπή γνώση για την αλήθεια της Α΄Αρχής και του Α΄Αιτίου...
Εδώ πάλι η αρχαία Θεά Ίσιδα ως γαλακτοτροφούσα θηλάζουσα τον γιο και Θεό Όσιρη...
Η αρχαία Θεά Ίσιδα ως Θεός με την ιερή της ράβδο και πίσω της η αρχαία πυραμίδα, στην αρχαία Αίγυπτο.
Η παράσταση της αρχαίας Θεάς Ίσιδας ως Μητέρας Θεάς ένθρονης και ως Μητέρας Θεάς με τον υιό της Όσιρη στην αρχαία Αίγυπτο αλλά και σε όλη την Ανατολή πριν ακόμα την έλευση του Ιησού Χριστού.
Οι πόλεμοι, οι βίαιες καταστάσεις μαζί με την οικονομική επικράτηση κι εκμετάλλευση διαφόρων περιοχών έφεραν γεγονότα που ταυτίστηκαν με την εξουσία όσων είχαν την στρατιωτική ισχύ.
Μετά από την Αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήρθαν οι Ρωμαίοι, οι άρχοντες των οποίων δεν είχαν όλοι την μόρφωση και την ιερή Μύηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μήτε της Ιερής Ίσιδας.
Τα ιερά όλα ποδοπατήθηκαν και αμέτρητοι Ιεροί Δάσκαλοι αλλά και αμέτρητες Ιέρειες σφαγιάστηκαν ανελέητα...
Ας τιμήσουμε όλες αυτές τις Ιερές Οντότητες που μας έχουν αφήσει μια Πανίερη Κληρονομιά την οποία καπηλεύονται ως τις ημέρες μας διάφορες θρησκευτικές ομάδες, που έχουν αιματοκυλίσει την ανθρωπότητα σε όλες τις περιοχές όπου λατρεύονταν τα Ιερά και Όσια τα οποία με Αρετές και ιερότητα υπηρετούσαν...
Η ταύτιση στην πορεία της Ίσιδας με την Μαρία Μητέρα του Ιησού Χριστού, μας βάζει σε πολλές σκέψεις και αναζητήσεις. Ίσως γιατί η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ και ο Ιησούς Χριστός μιλούσε για το Φως όλων των Ιερών και Πανίερων Μυστηρίων των Αρχαίων Ελ.
Αυτών όπου τα ιερά καταπατήθηκαν και μέχρι τις ημέρες μας χρησιμοποιούν το όνομά του σε τελετές μπλεγμένων μυστηρίων και η αλήθεια του Φωτός της Α΄ Αρχής και του Α΄Αιτίου θα φανερωθεί για να ενωθεί ο κόσμος και να πάψουν οι διαχωρισμοί λόγω θρησκεύματος...
Γιατί όλοι οι αναληφθέντες Ιεροί Δάσκαλοι που έζησαν επάνω στη Γη, κι όλοι που είχαν ολοκληρώσει τον ιερό λόγο της ύπαρξής τους, φτάνοντας ως την Φώτιση, επανασυνδέονται με τον Συμπαντικό Θεϊκό Νου του Πανίερου Ιερού Φωτός και υπηρετούν την ανθρωπότητα μέσα από τα Ιερά Πνευματικά Πεδία.
Και την εποχή των μεγάλων αλλαγών, όπου η πανάρχαιη λατρεία της Μητέρας Θεάς έχανε έδαφος, γιατί οι Ιέρειες των αρχαίων Ναών, βιάζονταν από τους οπλοφορούντες της εξουσίας τότε, υπήρξαν τουλάχιστον 30.000 Ίωνες Ιεροί Δάσκαλοι Ελλήνων και όσων μιλούσαν την ελληνική γλώσσα, ως επίσημη γλώσσα, πριν ακόμα επικρατήσουν τα λατινικά.
Το ότι σταυρώθηκε ο Ιησούς Χριστός, απ΄ όσους καπηλεύτηκαν την αλήθεια για τους Ελ και για τους Ελάμ, μας οδηγεί στην κάθε έρευνα της αλήθειας, γιατί ο Ιησούς Χριστός μιλούσε για το Φως της αλήθειας των Ιερών που κατέστρεφαν, ευχαριστούμε για το όλο Του Φως, το οποίο μας διδάσκει και μας οδηγεί στην έρευνα της μιας και μόνον αλήθειας!!!

Σημείωση: Τα ανωτέρω αποτελούν μέρος έρευνας και μελέτης ιστορικής περί θρησκειών και θρησκευμάτων. Καμία σχέση δεν έχει η έρευνα για τους Ελάμ και για τους Ελ, μήτε κι εγώ με κομματικές και πολιτικές τοποθετήσεις κάποιων ομάδων στην Ελλάδα ή στην Κύπρο.
(Αν αναρτηθεί, ν΄ αναρτηθεί ως έχει. Απαγορεύεται η οποιαδήποτε κλοπή μέρους ή όλου, δίχως την γραπτή μου άδεια)
* Νότα Κυμοθόη: Λογοτέχνης και Εικαστικός. 

Nοτα Κυμοθόη" ΕΛ" Δοκίμιο© Νότα Κυμοθόη


Άδεια Creative Commons